Kepakaran kami adalah membantu ibu selepas bersalin & wanita obes dengan memberikan khidmat nasihat dan info-info tentang Kurus serta menjual Set Kurus Shaklee

Eeqa Vitamin

Wednesday, October 30, 2013

SATU TANGGA SUDAH TERCAPAI

Assalamualaikum semua pembaca blog saya.

Alhamdulillah. . Syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah dan kurnianya dapatlah saya bertemu dengan blogger2 sekalian.. 

Hari ni merupakan hari bahagia saya bersama Shaklee kerana saya telah meletakkan sebelah kaki saya bersama master2 shaklee yang sudah berjaya. hari ini 30hb oktober 2013, saya sudah mencapai tahap pertama dalam Shaklee setelah selesai melepasi 6 langkah awal iaitu menjadi Supervisor. Gembira tak terhingga lagi tak terkata kerana ini merupakan bulan ke 3 bersama Shaklee dan berjaya mencapai 4 angka.. Alhamdulillah. Bersyuur sangat2. 


 Di bawah merupakan langkah2 kejayaan saya bersama Shaklee: 

♥ Ogos 2013-Mula consume Shaklee dan peroleh bonus sebanyak 2 angka 

♥ September 2013-Bulan ke 2 bersama Shaklee dan peroleh bonus sebanyak 3 angka 

♥ Oktober 2013-Bulan ke 3 bersama Shaklee dan peroleh bonus sebanyak 4 angka 



 Seperti kata Master Zura di mana ade kemahuan di situ ade jalan. Jalan sudah terbentang luas, yang membawa ke jalan tersebut adalah diri kita sendiri. Alhamdulillah 

 So, bagi sape2 yang berminat nak melebarkan sayap Shaklee bersama2 saya boleh la call or tinggal kan sms 'Distributor Shaklee'. Saya boleh anda pasti boleh. 

 Sebelum mengakhiri kata, saya nak share apa yang disampaikan oleh master laili mengenai Master Zura (seorang yang berjaya dalam Shaklee) iaitu: 


 1) Master zura selalu add value pd kehidupan orang lain.. lagi banyak kita memberi lagi banyak yang kita akan dapat xkira customer or downline 

 2) clear vision or matlamat yg jelas n also seorang yg degil.. ape yg nak dye mesti dapat.. contoh klu dye nak jd codi bulan depan dye mesti akan dpt.. so kite kena set target dr skarang ape yang kita nk dlm shaklee.. xkn nk masuk suka2 je..bile ada clear goal, master zura selarikan dengan usaha yang bersungguh2.. 

 3) master zura tidak mencipta alasan.. macam xde masa utk anak2, xde masa nak share dlm fb, xde mase nak g pos brg ke.. kadang2 sy pun rasa mcm tu tp bile kite ade goal yg jelas, semua tu bukan alasan bg kita.. master zura ada 3 org anak n semuanya hero.. bygkan nk jaga 3 org hero n bisnes.. 

 Itu je yang saya dapat kongsikan hari ini.. 

Nyte all

0 comments:

Post a Comment