Kepakaran kami adalah membantu ibu selepas bersalin & wanita obes dengan memberikan khidmat nasihat dan info-info tentang Kurus serta menjual Set Kurus Shaklee

Eeqa Vitamin

Monday, June 9, 2014

SET KURUS SHAKLEE MURAH: Cabaran Turun 10kg Dalam Masa 60 Hari

Set Kurus Shaklee merupakan set paling laris dan paling popular di kalangan pengguna shaklee. Ada yang berjaya turun 13 kg dalam masa 4 bulan. Ada yang berjaya turun 16kg. Petang ni saya berbesar hati hendak membuat 1 cabaran kurus beramai-ramai dan hilang 10 kg berat badan dan masa 60 hari. Memang saya target sampai hari raya je sebab nak semua kurus dan langsing di pagi raya.

Set Kurus Shaklee terdiri daripada Herblax Shaklee (Agen Detox), Lecithin Shaklee (Agen Pembakar), Cinch Tea Shaklee (Tenaga) dan Cinch Shake Shaklee (Agen Membina). Ini merupakan set kurus shaklee yang sangat lengkap dan berkesan.



Shaklee juga ada menyediakan Set Kurus Shaklee Murah jika anda mempunyai masalah dari segi kewangan. Kami bukan jenis yang memaksa untuk membeli produk daripada kami tapi kami menyediakan ruang dan pilihan untuk anda membeli mengikut budget anda. Set Kurus Shaklee Murah hanya terdiri daripada Alfafa Shaklee, Lecithin Shaklee dan Herblax Shaklee. Tetapi barang murah biasalah kan, hasilnya tidak sama dengan Set Kurus Shaklee tetapi masih boleh dapatkan hasil yang sama jika anda ikut tips-tips daripada saya.



Bagi yang betul-betul ingin mengikuti cabaran turun 10 kg dalam masa 60 hari, anda perlulah memenuhi 3 syarat. Syarat-syarat menyertai cabaran boleh lawat pages: SLIM & FIT CENTRE, like pages tersebut dan cari poster cabaran. Boleh clicks di sini untuk lawat pages SLIM & FIT CENTRE. Hadiah duit raya menanti bagi yang berjaya.


Kurus merupakan perkara yang susah dilakukan jika anda lakukannya seorang diri. Jika sertai kami, anda akan dimasukkan ke dalam 'Supporter Group' (Lost 10kg in 60 Days). Ramai rakan-rakan baru, tips-tips berguna setiap hari, menu-menu rendah kalori dan banyak lagi. Terhad kepada 50 orang terawal. Sekarang sudah ada 15 orang. Cuma tinggal 35 kekosongan sahaja. Siapa cepat dia dapat. Jika kuota sudah penuh, sebarang rayuan tidak akan dilayan.

*Note: Cabaran sudah berlangsung selama seminggu. Sudah ada yang berjaya turun 1kg dalam masa seminggu. 

Berminat boleh:
 WHATSAPP/SMS DI: 0132453182 (MAMA IQA)
CONSULTATION PERCUMA DIBERIKAN
FACEBOOK: NUR 'ATIQAH SHAHROM
SID 1016352


PROMOSI: BELI 6 BOTOL VITAMIN E PERCUMA 1 BAGI BULAN JUN 2014

2 comments: