Kepakaran kami adalah membantu ibu selepas bersalin & wanita obes dengan memberikan khidmat nasihat dan info-info tentang Kurus serta menjual Set Kurus Shaklee

Eeqa Vitamin

Wednesday, January 8, 2014

HEBAT GROUP PERMATA JUTAWAN

Assalamualaikum dan selamat malam semua..

Semua dah solat isyak? Tengok cerita Dua Kalimah tadi, insaf sekejap. Hihi. Ok, malam ni sebenarnya bukan nak cerita pasal cerita Dua Kalimah, tapi nak cerita betapa hebatnya group Permata yang dikelolakan oleh Tuan Nurul Ain.. Orangnya kecil molek tapi jiwanya besar. No wonder income dia sekarang dah 5 angka. Wah, tahniah kak ain. 

Alkasihnya saya menjadi person incharge untuk flyers group kami, target hanyalah 10k pcs flyers sahaja, tetapi kejap je saya dah dapat kumpul order 18.9k hanya dalam sehari. 18.9k flyers confirm untuk 18.9k rakyat Malaysia kan? 18.9k dari group Permata saja. Tu belom campur yang lain2 dalam group ni. Waduh2, sungguh ramai. 

Maknanya bonus yang Shaklee kena bayar untuk group Permata saja dah berapa ribu? Sangat kagum dengan kak ain. Memang menjadi sumber inspirasi dalam kejayaan saya menjadi MASTER. Saya pun nak income 5 angka cam kak ain.. 

Jomlah sama2 join group Jutawan. Saya nak cari yang betul2 serius dalam nak cari rezeki buat keluarga, yang tak banyak alasan, yang rasa dirinya seeba kekurangan. Insya Allah saya akan bantu dan support sampai berjaya. Saya guide cara2  nak dapat income 4 angka.. 

Berminat boleh PM saya ye
0132453182

0 comments:

Post a Comment