Kepakaran kami adalah membantu ibu selepas bersalin & wanita obes dengan memberikan khidmat nasihat dan info-info tentang Kurus serta menjual Set Kurus Shaklee

Eeqa Vitamin

Wednesday, January 1, 2014

PROMOSI BULAN JANUARI 2014-ALFAFA SHAKLEE



Assalamualaikum dan selamat petang kepada semua pembaca budiman.

Alhamdulillah, bersyukur kita ke hadrat ilahi kerana dengan limpah kurnianya dapat kita bernafas dan hidup di muka bumi ini. (amboi cam YB pula nak berucap, sempena seorang ex UM panggil saya YB tadi.. hihi) 

Pengumuman2. Promosi bulan JANUARI 2014 ialah ALFAFA SHAKLEE. Beli 6 PERCUMA 1, Kalau beli 1?? Agak2 dapat harga promosi tak? Jeng3. Sila PM/Whatsapp kalau nak tau ye. hihi.



Alfafa owh alfafa. 

Kenapa perlu makan alfafa? Saya memang pengguna tegar ALFAFA SHAKLEE. Dah 6 bulan consume tanpa miss hokey. Sebelum ini saya ada masalah kesihatan yang sangat banyak. 

Antaranya:

1. Resdung teruk (tak boleh makan sea food nanti keluar jerawat and gatal2 hidung)

2. Keputihan

3. Lemak berlebihan

4. Sembelit

5. Jerawat, bukan sikit2 ye, ada la 1 muka. kecil dan besar sudah tidak terkira lagi.

6. Senggugut

7. Sakit2 badan, tekanan

8. Angin

Wow. Banyak nye. Bukan calang-calang penyakit. Agaknya kalau tak consum SHAKLEE ni apalah yang jadi kat badan saya 10 tahun lagi ye? Kerepot dah kot. hihi.So, selepas consume ALFAFA SHAKLEE yang hebat ni, masalah-masalah seperti di atas dah hilang. Tak caya?

Ok boleh tengok wajah saya yang indah rupawan ni sebelum dan selepas consume. Saya tak consume ALFAFA SHAKLEE sahaja ye time ni. Saya amalkan ALFAFA, ESP (rawat parut wajah) dan GLA (kawal hormon dalam badan). Alhamdulillah. Sangat bersyukur dipertemukan dengan SHAKLEE. 

Tadaaa. Ni lah wajah saya sebelum dan selepas consume SHAKLEE. Beza kan? Nak cantik cam ni? Cepat PM/Whatsapp/SMS. Saya cerita details dari mula sampai Z sampai jadi and yakin nak beli ye.


Info sikit:
ALFAFA SMALL (330 biji) - RM 53.75
ALFAFA BIG (700 biji) - RM 97.50
(STILL BOLEH DISKAUN)

Berminat boleh:
 WHATSAPP/SMS DI: 0132453182 (MAMA IQA)
CONSULTATION PERCUMA DIBERIKAN
FACEBOOK: NUR 'ATIQAH SHAHROM
SID 1016352
HARGA TERMURAH DAN FREE GIFT DIBERIKAN


0 comments:

Post a Comment